Hochschulschrift - Doktorarbeit (41)

381.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Stagge, F.: Untersuchung der Heterogenität submitochondrialer Proteinverteilungen mit hochauflösender Mikroskopie. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
382.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Dewiputri, W. I.: An exploration of real-time functional Magnetic Resonance Imaging neurofeedback in cognition. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
383.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Haselbach, D.: Conformational dynamics of large proteins and protein complexes. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
384.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Kirves, J. M.: New algorithms for single particle crypto electron microscopic image processing. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
385.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Golibrzuch, K.: Quantum-state specific scattering of molecules from surfaces. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
386.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Behrens, C.: Crystal structure and characterization of the SCOC coiled coil domain. Dissertation, xxii, 194 S., Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
387.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Findeisen, P.: Characterization of the dynein-dynactin interaction. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
388.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Bäjen, C.: Transcriptome maps of mRNP biogenesis factors define pre-mRNA recognition. Dissertation, Ludwig-Maximilians-Universität, München (2014)
389.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Urban, I.: The role of lysine acetyltransferase Tip60 in the murine hippocampus. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
390.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Kumar, R.: Molecular dynamics studies of the Phi29 connector-DNA complex. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
391.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Atanassov., I.: Characterization of chondrogenic progenitor cells using mass spectrometry and multidimensional separation approaches. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
392.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Walter, A.: Lichtinduzierte Primärprozesse in reversibel photoschaltbaren fluoreszierenden Proteinen: Zeitaufgelöste Spektroskopie von Padron0.9 und rsFastLime. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
393.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Shamsi, F.: Pancreatic beta-cell regeneration in TIF-IA knockout mice. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
394.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Sölter, L.: Experimentelle und theoretische Untersuchungen der Dissoziationen von Tetrafluorethen, Hexafluorpropen und Hexafluorcyclopropan. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
395.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Karamitros, C. S.: Biochemical characterization and engineering of L-asparaginases for amino acid depletion therapy of acute lymphoblastic leukemia. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
396.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Vennekate, H.: S2 state photodissociation of diphenylcyclopropenone, vibrational energy transfer along aliphatic chains, and energy calculations of noble gas-halide clusters. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
397.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Clemens, M.: Influence of the chromophore-protein-interaction on the chromophore isomerisation in photoactive yellow protein. Dissertation, Technische Universität, Braunschweig (2014)
398.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Lee, S.: Dynamic interactions during ribosome targeting to the membrane. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
399.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Draycheva, A.: Interaction of the SecYEG translocon with SRP receptor and the ribosome. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)
400.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Baumbach, J.: An in vivo RNAi screen identifies evolutionary conserved Drosophila fat storage regulators. Dissertation, Georg-August-Universität, Göttingen (2014)