Hochschulschrift - Doktorarbeit (27)

341.
Hochschulschrift - Doktorarbeit
Woelfel, M.: Analysis of two kinetically distinct components of transmitter release at a fast synapse of the mammalian central nervous system. Dissertation, Universität Göttingen, Göttingen (2004)

Hochschulschrift - Diplom (6)

342.
Hochschulschrift - Diplom
Burkhardt, P.: Biophysikalische Untersuchungen zu Munc18 interagierenden Proteinen. Diplom, Georg-August-Universität, Göttingen (2004)
343.
Hochschulschrift - Diplom
Wiederhold, K.: Charakterisierung der Interaktionen von synaptischen SNARE-Proteinen mit dem N-Typ Kalziumkanal. Diplom, Georg-August-Universität, Göttingen (2004)
344.
Hochschulschrift - Diplom
Vuckovic, M.: Functional imaging of proteins in the MAP kinase signaling cascade. Diplom, Georg-August-Universität, Göttingen, Germany (2004)
345.
Hochschulschrift - Diplom
Andresen, M.: Etablierung einer neuen Methode der Fluoreszenzmarkierung in Saccharomyces cerevisiae zur Untersuchung der Dynamik mitochondrialer Proteine. Diplom, Georg-August-Universität Göttingen, Göttingen (2004)
346.
Hochschulschrift - Diplom
Lampe, T.: RNA Interference in Säugerzellkultur: eine funktionelle Studie der humanen Endoprotease FACE-1. Diplom, Georg-August-Universität Göttingen, Göttingen (2004)
347.
Hochschulschrift - Diplom
Szabo, N.: Untersuchung der Entwicklung des Hypothalamus der Maus mit molekulargenetischen Methoden. Diplom, Universität Hannover, Hannover (2004)

Sonstige (3)

348.
Sonstige
Jovin, T. M.: Introduction to Biophotonics: By Paras N. Prasad, (2004)
349.
Sonstige
Dechent, P.; Merboldt, K. D.; Frahm, J.: Is the human primary motor cortex involved in motor imagery? (vol 19, pg 138, 2004), (2004)
350.
Sonstige
Walla, P. J.; Koltermann, A.; Kettling, U.; Scharte, M.: Multi parameter fluorimetric analysis in a massively parallel multi-focal arrangement and the use thereof, (2004)